Ohjaajan sivut

Ohjaajan sivut on avattu seuran ohjaajia varten. Seura oli mukana Svoli Pro 2010 hankkeessa, jossa seuramme projektina oli ohjaajiemme parempi perehdyttäminen ohjaajaoppaan avulla.

Ohjaajaoppaasta löydät eri valikoista käytännön vinkkejä ja tietoja, joita ohjaamisessa tarvitset. Lomakevalikossa on esimerkiksi matkalaskupohja, jolla voitte hakea korvauksia koulutuksista aiheutuneista kuluista. Ohjaajaoppaan alla on myös Reetta Forsin keväällä 2008 tekemä opinnäytetyö ohjaamisesta ja ohjaamiseen liittyvistä asioista. Reetan työ on oiva paketti kaikille ohjaajille ryhmästä riippumatta.

Toivottavasti näistä sivuista on teille ohjaajille hyötyä. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja toiveita sivujen sisällöstä.

Etsimme joukkoomme innostuneita ohjaajia ja aktiiveja talkooluontoiseen seuratyöhön. Ota rohkeasti yhteyttä info@kalajoenvoimistelijat.fi

MS Word -tiedostoOhjaajan opas 2016-2017.docx (22 kB)
MS Word -tiedostoTurvallisuusohje.docx (15 kB)
MS Word -tiedostoVUOSIKELLO NETTIVERSIO-1.doc (202 kB)
Mitä seurassa tapahtuu vuoden aikana, kurkkaa täältä!